dimarts, 26 de juliol del 2011

Lectura d'estiu


He estat llegint LA NEVADA DEL CUCUT de Blanca Tusquets. La veritat és que no m'ha acabat de convèncer, no és que sigui dolenta, o avorrida, no, però és que venia avalada pel premi Llibreter i això m'havia creat unes falses expectatives. No és la primera vegada que em passa, amb aquest premi, que em decep. El que ha tingut gràcia és que l'autora fa moltes referències a Caterina Albert i Paradís, (Víctor Català), i l'Escala, on ara estic. Aquesta foto de la tomba de l'autora escalenca és de fa un parell d'anys, en un dia molt diferent dels que fa aquest juliol, amb molt de sol. Aquest és un clàssic cementiri mariner, tot blanc i polit -ara ja no s'hi enterra, em penso-, situat vora el mar i prop d'un petit museu dedicat a la seva memòria, el Clos del Pastor, un terreny davant del passeig que li va regalar un admirador.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada