dimarts, 18 de febrer del 2014

Aus a Barcelona


 Gavina vulgar.

 Capbussó de perfil.
 Capbussó amb les ales esteses.

-->


Dissabte vaig anar a fer un passeig per Barcelona amb la meva amiga Joana. Born, el moll, la Rambla...
Ens vam seure una estona prop de l'aigua. Hi havia moltes gavines, -i alguns dels omnipresents gavians-, que acudien a menjar pa que els llençava algú. I de sobte el vaig veure nedant prop nostre, majestuós. De seguida, però es va capbussar i ja no el vam poder veure fins una mica més lluny, quan va pujar a reposar i estendre les ales. Era un capbussó emplomallat! Vaig intentar fer-li fotos, però estava massa lluny. I el resultat és així de pobre. Llàstima!
(Correcció: El meu fill Eduard, que és un expert en aus, em diu que no és un capbussó emplomallat sinó un corb marí amb plomatge nupcial Vés quines coses!)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada